Mine sider

onsdag den 1. februar 2012

Dag 7 + 8

Din yndlings model
+
Hvornår forkælede du sidst dig selv?

Jeg vil gerne starte med, at sige undskyld for, at jeg ikke fik skrevet i går - alle afleveringerne steg mig bare til hovedet, og så kunne jeg slet ikke finde tid! ...
Men jeg vil starte med dag 7. Jeg har faktisk ikke en yndlings model på den måde ... Så det er egentlig et lidt kedeligt spørgsmål..
Men dag 8. Det må være i dag, jeg sidder lige nu og ligger flot neglelak, der er inspireret af Minnie Mouse. Lige om lidt vil jeg tage mig et dejlig langt bad. Men det er faktisk ikke så tit, jeg har tid til at forkæle mig selv, i ved.. med varmt bad, ansigtsmasker osv. 
Jeg fik to ansigtsmasker til jul, en med chokolade, og en med mudder - måske jeg skulle prøve en af dem :-)?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar